top of page

choose to shine aka beauties of that city/ peknosti tu vidím všade

Hi! It actually is the 6th day of my travel & work journey this year. I've got not so much to say as I haven't seen many places yet! The only thing I would like to share with you are the pleasures that I got to see today while exploring that beautiful town a bit again. There was a flea market that is usual for Thursdays & immidiately I went there and bought something for myself. While waiting my friend to come I managed to find

a vintage shop that is definitely gonna be my favourite one! I went in and bought old postcards that have beautiful sayings written on. Me and Andrea then visited charity shops but we didn't buy anything as there was nothing to buy. After that we had lunch in a typical british pub and we did a bit of groceries shopping as well. This place is one of my favourite ones, I can't wait to go and to see places I haven't seen in yet. Only now I realized, how many beautiful streets & beauties it has to offer. And it's not just that town. It's everywhere & always. All we have to do is just to open our naive eyes to the culture of differencies that surrounds us! But back to the purpose of that post, enjoyy!

Dnes je presne šiesty deň môjho pracovného a cestovného výletu do UK. Nemám veľmi čo povedať, skôr sa chcem s vami podeliť o krásy, ktoré som dnes spozorovala v mojom krásnom meste. Každý štvrtok tu býva blší trh a nebolo tomu inak ani dnes. Kúpila som si taký starý zošit naozaj za lacno. Kým som čakala Andreu a fotila všetky uličky a budovy a ľudí, našla som vintage obchod (jupí), ktorý bude a teda už aj je môj najobľúbenejší tu. Hneď som vbehla dnu a obdivovala tie staré krásy. Aj som si kúpila také staré pohľadnice, na ktorých sú pekné výroky

a stihla som si nimi ozdobiť moju dočasnú izbu. Potom som s Andreou navštívila anglické sekáče, rozumej charity shops a neskôr sme sa išli najesť. Ja som jedla burger! Asi prvýkrát, naozaj. A dali mi k nemu veľa hranoliek aj, ak to takto bude pokračovať, vrátim sa ako tučko. Ale nie, už som si to zaslúžila od sobotného takmer hladovania + konečne som si nakúpila. Toto miesto je jedným z mojich obľúbených a už teraz sa teším, ako pôjdem spoznávať uličky, ktoré ešte nepoznám. A potom ešte len prídu spamy, no zatiaľ aspoň takto:

i was waiting someone fasionable to pass by and it was not about to happen and so i pressed the button and then that woman appeared there and i was like, oh God why?

čakala som niekoho módneho, ale vbehla mi do záberu táto páni!

sorry, ale toalety bolo napísané asi z každej strany a takýto záber som chcela :D

moje nové obľúbené miesto:

táto stolička!

More pictures coming soon! Viac foto čoskoro!

zatiaľ sa tešte z malých vecí. je to fajn :)


bottom of page