top of page

rainy and a sunny day at one / upršaný aj slnečný deň v jednom

Hello to all friends of mine! It's been my day off today as well as it's been a day off of my lovely czech friend called Jaja and so we had a walk around town and explored it a bit! No more words needed, let's enjoy the photos taken by my old but even more fantastic camera using no filter.

Ahojte kamaráti! Dnes sme s Jajou mali obe voľno, a tak sme zašli na kávu do Costy, a potom sme sa trošku prešli po meste. Mali sme krásny deň, trochu sme aj zmokli, potom zas svietilo slnko, čo budete môcť vidieť na fotkách, ktoré som fotila mojím starým foťákom na baterky, nepoužívala som žiadny filter. Snáď sa budú páčiť:

pictures taken about 2pm - raining time / fotené okolo druhej, čas dažďa

there probably was a competition among universities or maybe just a training as Regatta is coming / pravdepodobne tu bola súťaž medzi univerzitami, no možno len tréning, lebo Regatta sa blíži

and from the other side of the bridge / z druhej strany mosta

niekto má pred domom auto, niekto loď.

tento dom si pamätám z minulého roka.

taká krásna vintage loďka.

kto by nechcel dom pri vode?

pekné kúsky, čo vám poviem.

garáž na vode

aaaa, zmena! mraky zmizli a sun is up again!

vraj žiadne bicykle! aj tak sa tade jeden zviezol!

pozdravujem! odkedy som sa dozvedela o tomto chodníku, chcela som sa po ňom prejsť. a hľa! ja + Temža + krásna príroda = God is good.

straight roads do not make skillful drivers.

tak sa zatiaľ majte pekne a hľadajte krásu v malých veciach.


bottom of page