top of page

Dresden.

Evka je bývalá letuška, cestovateľka a super človek. Raz mi v piatok napísala, aký mám plán na sobotu, že by ma zobrala na výlet. Rozmýšľala som, že by som sa zúčastnila 'Objavuj Prahu' tour, ktorá bola pre Erasmákov, ale takýto návrh sa jednoducho neodmieta. Na ďalší deň sme v skorých ranných hodinách opustili Prahu a vydali sa na cestu. Stavili sme sa v DMke, aby som sa zhrozila z cien, aké sú v Nemecku a aké u nás. Aj do Primarku sme išli, ale držala som sa celkom. A potom...vychádzka po krásnom historickom meste. Tu sú fotky :)

Evka used to work as a stewardees. Moreover, she likes travelling as I do. She texted me on Friday evening asking what was I gonna do on Saturday. I was thinking about having a tour around Prague, especially because it was organised for Erasmus students. When she told me she was gonna take me to Dresden, I immediately changed my plans. We left Prague quite early the next day and our trip could have begun! Firstly, we did some shopping in DM whereas prices are half of that ones we have to pay for the stuff in Slovakia. Later, we spent some time in Primark, too. Whereas Eva used to live in Dresden, she has known every corner of the city and she showed me a lot of pretty cornes around. Let's enjoy pictures :)

kostol Frauenkirche vľavo.

Bratwurst - typická nemecká biela vínna klobása

ale keďže ja nejem klobásu, aspoň nemecký praclík okoštujem :)

zámoček Zwinger.

That's our trip *-*


bottom of page