top of page

Ako skúškový deň premeniť na cosy day alebo idem na Erasmus tak prečo neísť na kávu

V utorok sme mali najťažšiu skúšku tohto semestra = štylistiku. Zároveň to bol deň, kedy sme sa na intráku stretli pred mojim odchodom na Erasmus všetky poslednýkrát, a preto sme sa rozhodli spríjemniť si poskúškové obdobie, a hneď potom, ako som obehala študijné, dekanát a oddelenie medzinárodných vzťahov (Erasmus = byrokracia), sme zamierili do Patisserie Valerie a vychutnali sme si Paríž v centre nášho mesta :)

aj s Ivi som tu bola deň pred :)

takto sa Sima teší, keď dostane pohár mliečnej peny navyše :)

Baby večerom zamierili na nákupy, na ktoré som ja chuť nemala, nakúpili si pekné oblečko a veľa chutných dobrôt na náš „pyžamový večer“. No dobre, iba Terezka bola v pyžame, ale všetkým nám bolo pohodlne. Ja som nemala náladu na párty, ani nič podobné, tak sa mi moje super kamky prispôsobili, a hoci Ivka sa chcela baviť, ostali sme sa izbe. Mali sme vínko, čipsy, čokolády a kadejaké dobroty a rozmýšľali sme, ako sa zabaviť. Sima nakreslila plán aktivít, vytvorili sme tímy a mali pekný večer. A takýto pekný darček som dostala :)

Hoci som sa necítila dobre, bola som rada, že s dievčatami sme mali taký super večer. Naučila som sa, ako sa kreslením vysvetlí slovo duchovno, ako sa ukazovaním vysvetlí slovo výhonok, alebo žaba, letná láska a kopu iného. Naozaj mám tie najlepšie spolubývajúce. Zavše sú síce dodzigané, no ich šarm a pôvab je ááv <3 Ja keby som chlap, tak ich všetky chcem!

Baby, fakt sa mi s vami bývalo najlepšie, dúfam, že ak vám tam dajú inú socku pohladnú, že ma aj tak budete chcieť späť :)

Týmto postom pozdravujem moje neslušné bifľaňe <3


RECENT POSTS:
bottom of page